Menu
Zwroty i reklamacje

 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

Blue Logic Krzysztof Adamczyk
Kazimierza Wielkiego 22l.7
05-120 Legionowo

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Złożenie reklamacji
Na adres emial: sklep@brudnarzeka.pl wyślij powiadomienie o reklamacji produktu. Wiadomość powinna zawierać:  imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. W celu usprawnienia procesu reklamacyjnego zaleca się dołączyć zdjęcia.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Blue Logic Krzysztof Adamczyk
Kazimierza Wielkiego 22l.7
05-120 Legionowo

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl